من اینومیدم هم اهن هست هم مولتی
عدد اهنش هم۱۵هست
منم اویفر میدم
دیگه ب جز اون چیزی نمیدم چون میگن اهن اضافی بدب واسه کلیه ضرر داره
آویفر طعمشم خوبه دخترم دوس داره
ولی پدیا بستو تف میکرد بیرون
منم اویفر میدم کامله اون دیگ
اگه آویفر دادی ریگه هیچی نده
اون هم مولتیه هم اهن
خیلی هم کامله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.