یا خدااااا... چرا انقدر گرون🙁
تا میتونی بخر بنظرم
مآب بیبی معمولا حساسیت کمتر برا بچه داره
من که هنوز نخریدم🤦
من دوماه پیش پوشک مای بیبی گرفتم سایز یک ۴۲ تای ۴۸۰ الان ک حتما ۱ تومن شده
😭🥲
مگه حالا چقدر میتونستی بیشتر بخری؟
من ۱ بسته سایز۰ ،۸تا بسته سایز ۱ و ۴ بسته سایز۲ خریدم قبل عید یه ۵ت شد فکر کنم
ولی مگه چقدر میبره؟
۲تا۳سال باید بخریم روزانه هم که گرونتر میشه😒
منم یکم خریدم از مارک مایبیبی ،از چند نفر پرسیدم گفتن مای بیبی نسبت به بقیه بهتره منم از اون خریدم از هر شماره ۳/۴تا خریدم
من همین دوروز پیش ۴۴تایی سایز دو خریدم شیشصد چجوری شد نهصد😕😕😕😫
دلم بحال خودمون و اینده بچه هامون میسوزه که توی چهار تا خرید اساسی هم اینجوری موندیم
واقعا شده نهصد یا مطمعن نیستی؟
دیگه گرون شده دیگه وایسا بچه دنیا اومد بخر که حساسیت نده بی استفاده بمونه
بدبختی اینجاست که نمیدونی چی به پای بچه میخوره که ادم بره عمده بخره بزاره
از هرکدوم چن بسته خریدی
چه مارکی گلم
هعیییی به ما رسید وا رسید خواهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.