بیومیل پلاس از معمولیش بهتره
۲ مواد مغذی اس بیشتره دیگه ، ۳ چون بچه به غذا افتاده موادمغذی اش دوزش کمتره
من تا زمانیکه شیرخشک ۲ میدادم بچه ام وزن میگرفت از وقتی ۳ میدم بچه انگار آب میخوره
منم اپتامیل پرونوترا ۲میدم کلا😅دکتر گفت هیچ گونه مشکلی نداره فرق زیادی بین دو و سه نیست و دو قویتر تا سع
منم ۲میدم ۳نی🤣
اها من بیومیل دادم ۳بیومیل پلاس ندادم اشکال نداره الان بیومیل پلاس ۲خریده *************×************
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.