۵ پاسخ

بیومیل پلاس از معمولیش بهتره

۲ مواد مغذی اس بیشتره دیگه ، ۳ چون بچه به غذا افتاده موادمغذی اش دوزش کمتره
من تا زمانیکه شیرخشک ۲ میدادم بچه ام وزن میگرفت از وقتی ۳ میدم بچه انگار آب میخوره

منم اپتامیل پرونوترا ۲میدم کلا😅دکتر گفت هیچ گونه مشکلی نداره فرق زیادی بین دو و سه نیست و دو قویتر تا سع

منم ۲میدم ۳نی🤣

اها من بیومیل دادم ۳بیومیل پلاس ندادم اشکال نداره الان بیومیل پلاس ۲خریده *************×************

سوال های مرتبط

مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی