۱۲ پاسخ

یعنی چی؟

عادت دارم هروقت دختر بزرگم صدام می‌کنه یا صدای آی‌نور میاد میگم گلدیم مامان
هرسری گفتنی یاد مامان مبین میوفتم و قلبم تیکه پاره میشه 😭😭

🥲🥲🥲🥲قلبم تیکه پاره میشه

عزیزم چی سرچ کنم بیاد

مبين😭😭😭😭😭

وای نگو صداش تو سرمه
بعد ۴,۵ ماه همچناااان صداش تو سرمه

اخ ک قلبم تیکه تیکه میشه😭

کاش یادآوری نمیکردی😞 هرچند این غم تو خاطره جمعی هممون تا ابد میمونه

دردناکه🥺💔🥀

دی ماه ۱۴۰۴😭😭

واکسن ۶ ماهگی زده بود باباش میگفت همه ش گریه میگرده بردیم بیمارستان گفتن چیزی نیس...بعد روزبعدش دیدن یه طرف شکم بچه باد کرده بردن بیمارستان بازم گفته بودن خونریزی داخلی کرده بیچاره😭 بعدشم ایست قلبی و فوت کرده بود....بمیرم میگفت باباش گلدن بیبی بوده با ۷ بار ای وی اف به دنیا اومده

قضیه اون پسر۶ ماهه که واکسن زده بود
فوت کرده؟؟
چقد اعصابم خورد شد اینستا دیدم
بیچاره بعد ۷ بار ای وی اف
اخرشم اینجوری بمیرم

سوال های مرتبط