هر وقت خودت وابسته نبودی بهش برا اروم کردنش میتونی بندازیش سطل اشغال اونم عادت میکنه
من یه هفته سعیکردم تایم روزشوکم کنم بعدش تایم شب وکم کردم
عزیزم سعی کن کم کم بگیری من کم کم گرفتم ازش یهونگیر عصبی میشه وپرخاشگر
دختر من خودش دیگ نخورد بعد یکسالگیش
من ۳ ماهی میشه گرفتم
ببین اصلا به پستونکش آسیب نزن
یک دفعه بگیر مثلا ما میخواستیم بریم مسافرت از لحظه ای که حرکت کردیم ندادم تو ماشین راحت خوابش میبرد اونجا هم چون دورش شلوغ بود و زیاد خسته میشد قشنگ میخوابید خیلی کم بهانه گرفت هر چقدرم وابسته باشه ۳ روز فقط سختی داری هر وقت بهانه گرفت بهش خوراکی و تنقلات بده
موقع خواب هم بذارش رو پاهات و براش لالایی بخون یا آهنگ ملایم بذار براش
فقط اگه تصمیم گرفتی ندی واقعا نده نه اینکه یک روز ندی فردا دوباره دیدی بهانه گرفت بدی اینجوری بچه آسیب میبینه
من زیر یک سالگی ازش گرفتم
میخواستیم بریم شهرستان
از صبح بهش پستونک ندادم
اون روز بیشتر تو ماشین بودیم
تو ماشین راحت میخوابید
شب برگشتیم خونه گذاشتمش تو تاب خوابید
چند روز همینجوری با تاب سرگرمش کردم موقع خواب
تا کلا از سرش افتاد ..حتی مال پسر عموش ک کوچیک تره رو همیشه میدید اصلا نمیبرد سمت دهنش دیگه
من امروز روز سوم ک گرفتم ببین پستونک خدای پسرم بود بیس چاری تو دهنش بود خس کردم برا همین خرف نمیزنه سرشو قیچی کردم گذاشتم دم دستش میکنه تو دهنش بهش حال نمیده تف میکنه یا از بغلش رد میشه نگاش میکنه بر نمیداره بخوره چون فایده نداره روز اول بهتر بود دیروز خیلی نق زد ببینم امروز چطوری میگذره دیروز دم ب دیقه یچیزی میخواست بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.