حالا انشاللع خرداد از شیر میکیرمش
دکتر گفت دارو میدم کمک کنه شیر شبشو قطع کنی من ده روز دادم شبا یه بار میخورد ولی صبح تا شب دیگه ولم نمیکرد
من هنوز نگرفتم رفتم دکتر دارو داد گفت باید بگیریش از شیر زیادم خورده .دیگه جنگ شد دلم نیومد از شیر بگیرمش ولی تا هوا گرم نشده باید بگیرم
شیر شب یعنی ساعت چند بلند میشن میخورن؟
من تموم تلاشمو کردم نشد ک نشد
وای دختر من نه شیر و ول میکنه نه پستونکشو 😭😭😭نمیدونم چیکارکنم
من که دیگه نگرفتم دو سالگی کلا میگیرمش
منم همین مشکل و دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.