۱۹ پاسخ

من همشش میلم به چیزای شیرین بود

چیزای ترش میلت بکشه یعنی پسر

من بچم پسر بود
کلا شیرینی جات میخوردم
اصلا ترشی لب نزدم

من میلم به شیرینی و بستنی بود

الکیه من سردخترم عاشق جیزای شیرین بودم ولی سر پسرم فقط چیزای ترش میخورم

من سر دخترم خییییییلی چیزای ترش خوردم

منم سر دخترم ترشی دوست داشتم سر میکشدم اب شو

فکرنمیکنم واقعی باشه
من عاشق ترشی بودم دختر اوردم
دوستم مثل من بود پسر آورد

سلام
اصلا ربطی نداره عزیزم.اطرافیان من که میگن میل به ترشی پسره.. ولی من سر دختر قبلیم عاشق شیرینی بودم این یکیم که دختره فقططط چیزای ترش میخورم

پسر ترشیییی

ب نظر من سر پسر آدم یه جور عجیبیییییی ترشی دلش میخواد، من سر دخترمم ترشی دوس داشتم ولی سر پسرم دیووووونه ش بودم یعنی

من سر جفت بچه هام فقط چیزای ترش میخواستم اولی پسر شد دومی دختر به این چیزا ربطی نداره اصلا

الکی من سر دوتابچه. هام یجوربودم ترشی بیشترمیخوردم ویارنداشتم تهوع نداشتم هوس چیزی نمیکردم سردوتاش زرنگ شده بودم وفعاال خواب نداشتم شکمم یه مدل بود یکیش پسریکیش دختر

ببین هرچی تو پریودی دوست داشته باشی تو بارداری هم میلت بیشتر مثلا دوست من عاشق شیرینی می‌شد تو دوتا حاملگی یکی دختر یکی پسر فقد شکلات دستش بود من خودم چیزای ترش دوست دارم دوتا بارداری هم ترش میخوندم فقد خونه ما همیشه لواشک و قره قروت و رب انار بود نبود گریه میکردم

خواهرم دختر باردار هست عاشق شیرینی هست

من سر پسرم میلم به ترش بود سر دخترم کلا بی تفاوت بودم به هیچی میل نداشتم انگار ن انگار باردار بودم چیزی دلم نمیخواست

من که سر پسرم عاشق لواشک بودم

😑😑من خودمم میلمم ب ترش بود

همه ی اینا الکیه

سوال های مرتبط

مامان مامان حلما مامان مامان حلما ۳ سالگی
مامان صدف گلی 😍❤️ مامان صدف گلی 😍❤️ ۲ سالگی