۷ پاسخ

من ۷هفته ۶روز رفتم

اولین سونو عه؟
من چهارهفته ودو روز رفتم ساک با کیسه زرد بود فعلا منتظرم، اگه برای قلب میخای بری میتونی صبر کنی خیالت راحت تر بشه

من فکر میکردم هشت هفتمه ولی رفتم هفت هفته و یه روزم بود خداروشکر قلب هم تشکیل شده بود

ساک بارداری باسونو واژینال الانم مشخص میشه ولی خب فک کنم برا شکمی هفته ۱۰.۱۲

هفته بعد انشالله برو

۸ هفته دیگه دقیقه

هشت هفته برو
میشه فقط بگید کدوم سونو رو میشناسی که شوهر هن بزلره بیاد

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سیزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سیزدهم بارداری