من ۷هفته ۶روز رفتم
اولین سونو عه؟
من چهارهفته ودو روز رفتم ساک با کیسه زرد بود فعلا منتظرم، اگه برای قلب میخای بری میتونی صبر کنی خیالت راحت تر بشه
من فکر میکردم هشت هفتمه ولی رفتم هفت هفته و یه روزم بود خداروشکر قلب هم تشکیل شده بود
ساک بارداری باسونو واژینال الانم مشخص میشه ولی خب فک کنم برا شکمی هفته ۱۰.۱۲
هفته بعد انشالله برو
۸ هفته دیگه دقیقه
هشت هفته برو
میشه فقط بگید کدوم سونو رو میشناسی که شوهر هن بزلره بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.