مامانا پسرم یهو پاش میلرزه طبیعه؟

۳ پاسخ

دقیقا پای چپ پسر منم گاها میلرزه

بله طبیعیه اگه با دست میگیری وای میسه از حرکت
پسر من اینجوری بود الان دیگه خوب شده

بله لرزیدن دست و پای نوزاد کاملا طبیعی هستش و بعضی از بچه ها تا ۱۲ ماهگی هم دارن و لی بعدش کم کم میره این حالت لرزش

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان باران مامان باران ۵ ماهگی