۴ پاسخ

گناه داره

دکتر بنویسع میشه

اگه سنتون مثل هم هست حالا دو س سال اختلاف مشکلی نیس
ولی اره میشه

اگه دکتر قبپل کنه بنویسه اره
مثلا مثتونی بری دکتر بگی برای خواهرم اومدم خودش نمیاد فلان
مشکلاتش اینه براش فلان ازمایش هارو بنویس
بعد خودت بجاش بری ازمایشگاه

سوال های مرتبط