۲۲ پاسخ

من دوساله فقط با کباب پز کباب میپزیم خونمون آپارتمانیه خیلی کم ذغال استفاده کنیم مدل ایستاده دارم من هر نوع کبابی هم پختیم خیلی هم خوبه من که راضی ام

ما زمینی گرفتیم خیلی راضی هستم

ایستاده‌بخر‌عالیه

اون بالاییا بهترن. مادرشوهرم اینا دارن خیلی خوبه پختش یکنواخته

ایستاده ها بهترن من از‌مدل پایین دارم اونو ایستاده رو مادرشوهرم‌داره خیلی بهتره

ایشتاده ی بدی ک داره ممکنه بریزه ولی خوابیده بنظرم برای کباب کردن راحته چون ب راحتی میتونی ماهی یا گوشت تو توری بزاری کباب کنی ک اینو برای ایستاده نمیشه

ما چند ساله از این زمینی ها داریم .پایه جدا هم دارن میشه خرید .ما پایه گذاشتیم زیرش ارتفاعش اندازه ی میز هست تو تراس داریم همیشه استفاده میکنیم به گاز شهری وصله .بیرون هم بریم بدون پایه میبریم به پیک نیک وصل میکنیم .وسیله عالیه واقعا من ده ساله دارم

من ایستاده دارم عالیه
اون یکی اب کباب میریزه روش زود خراب میشه

من از این زمینیا دارم خوبه بالایی رو نمیدونم

پایینی بهتره همه چی میشه توش کباب کرد ولی بالایی فقط جوجه کباب و چیزای ریز
تو پایینی ماهی و ...

نه ایستاده ها بدرد نمیخوره همون زمینی خوبه

اینو واسه خواهرم خریدم

تصویر

کن از بالایی دارم خیلی خوبه

من ایستاده دارم خیلی خوب

من دارم از همین اولیه خیلیم راضیم فقط یادت باشه هر وقت خریدی اون چودناشو اصلا نشور اونارو فقط دستمال بکش

سلام من از مدل پایینی دارم تو بالکن به دیوار پایه زدیم صفحه گذاشتیم گذاشتم روش سینیشو زود زود میشورم چون چکه میکنه خودشم سبکه میارم دایین اب میگیرم اسکاج میکشم و دستمال چدناشم میذارم ظرفشویی خوب دود داره در بالکن باز باشه میاد داخل مخصوصا مثلا بال ولی شنیدم مدل بالایی ها بهترن ولی خود من بخاطر ظاهرش بالایی رو انتخاب نمیکنم دوست ندارم این فرم رو تو بالکنم ببینم

ایستاده بهتره.من هر دو رو دارم
اون یکی بخاطر اینکه روغن میچکه رو اون میله ها بوی بدی میده تمیز کردنشم سخته.
ولی استاده یه سینی زیرش داره که روغن داخل اون میچکه.میتونی موقع کباب اب بریزی توش. اخرسرم بشوری.
چیزی هم بهش نمیچسبه.
ایستاده من در دار نیست سادس
ولی خداییش با شعله ملایم بپزی کباب خوبی میده.
عین بیرونی ها

پدرشوهرم از کباب ایستاده ها داره ما خودمون از این ساده ها هر دو تاش عالیه فقط ایستاده ها ی چی بهتر دارن ک میشه تو خونه هم کباب کنی باهاشون

ایستاده خوب نیس نمیتونی ماهی کباب کنی روش ، یااینکه ی نصف مرغ‌ کباب کنی

داداشم از پایینی داره
خیلی خوبه

۰۹۰۲۹۱۶۵۵۷۱این شمارمه

من فروشندم ۷ساله اتلاین کارمیکنم میخوای روبیکا بهم پیام بده بهت گعتن چن

سوال های مرتبط