جفتش آزاده ن تامین ن تکمیلی قبول نمیکنن هیچکدوم
۳۷۰۰دوتاش
بستگی به بیمتم داره اخه برا من عید سونو شد ۲۵۰۰
ازمایش ۵۰۰
ازاد ۳۵۰۰بود سونو
ازمایشم ۱۷۰۰
سونو ان تی ۲۸۰۰،ازمایش ۱۷۰۰ شدن،۲۰ اردیبهشت دادم
آن تی ۵ و نیم
ازمایش ۱۰
هیچ کدوم بیمه ما نمیده
واسه همسایمون سونو و ازمایش شد هفت تومن ، البته بعدا فاکتورش رو برد بیمه بیشترشو بهش پس دادن
آزاد رفتم ۱۲ملیون شد جفتش
سونو ۲ونیم تا۳تومنه اگ کالر داپلرنداشته باشی ازمایشم ۱۷۰۰تا۲
با بیمه سلامت ک اصلا فرقی نکرد واسه من
تقریبا ۳ و نیم به دوتاش دادم
با تامین اجتماعی ازمایش و سونو حدودا ۴تومن شد
آزاده آزمایش و سونو ان تی.. دیروز من دوتاش۶ تومن شد
سونوان تی وآزمایش من کلاشد۴۶۰۰
عزیزم تامین اجتماعی قبول نمیکنه من سونو ۶۵۰۰ تومان و ازمایش سلفری ۱۳.۹۵۰ تومان شد جمعا نزدیک ۲۰میلیون شد
ازاد شد ۸ تومن البته بیمه قبول نمیکرد جایی ک رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.