دکتر سیاکی الان بیمارستان تامین 25 میگیره
دکتر نورسادات ساجدی بیمارستان تامین و خلیج عمل میکنن کارشونم خیلی خوبه خوب بخیه میزنه خیلی از دکترایی ک دیدم زیر این تاپیک نوشته بودن سزارین هاشون چسبندگی شدید میده بسکه بد بخیه میکنن
اجباری یا اختیاری بودنش رو نمیدونم ولی نظری سزارین اول ۲۵ میگیره
کنعان نژاد دکتر بسیار خوبیه من سزارین چهارم پیشش بودم خیلی راضی ام ۷تومن ازم گرفت
نرخ بیمارستان قائم توی دی ماه برای سزارین اجباری 1 تومن بود و برای اختیاری 20ت(بستگی به بیمه هم داره)
نرخ دستمزد دکترا هم ک ثابت نیست من شنیدم کنعان نژاد و غواص مناسب میگیرن. برید حضوری بیمارستانی ک میخواید زایمان کنید سوال کنید چون نرخها متفاوتن
غواص مناسب میگیره
پورشیخی برج یک از ی مامان دوقولو گرفت ۲۰ ت
قیمت هاشون متفاوته
من انجام دادم اجباری بود بچم بریچ بود ۱۸ تومن
دکترای گناوه مناسب ترن
بقیه با سکه و نیم سکه کار میکنن فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.