نه این خشکی پوست هستش..پسرخواهرشوهرمن اینجوری بود.. دکتر گفت اگزماهستش دارو نوشت خوب شد
من عنکبوت نیشم زده از قوزک پام تا زانوم مثل سوخته شد صد تا دکتر رفتم تا خوب شد اسمش عنکبوت بیوه بود
عنکبوت نیس میزنه مگه😕😕😕
نه قارچ یا خشکیه، البت7 فکر کنم خشکی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.