خانوما این جای نیش عنکبوته روی انگشت دخترم؟؟؟


شیرخشکپوشک شیر

تصویر
۴ پاسخ

نه این خشکی پوست هستش..پسرخواهرشوهرمن اینجوری بود.. دکتر گفت اگزماهستش دارو نوشت خوب شد

من عنکبوت نیشم زده از قوزک پام تا زانوم مثل سوخته شد صد تا دکتر رفتم تا خوب شد اسمش عنکبوت بیوه بود

عنکبوت نیس میزنه مگه😕😕😕

نه قارچ یا خشکیه، البت7 فکر کنم خشکی باشه

سوال های مرتبط