۴ پاسخ

سرش رو یور کن ک اگه بالا هم اورد خیالت راحت باشه حتما نباید ک ب پهلو بخابونی

من از دو ماهگی به پشت میخوابونمش

نه عزیزم

والا من شبا کلا به پهلو میزارم چون نمیزاره عاروقشو بگیرم به پهلو هم خیلی راحتتر میخابه

سوال های مرتبط

مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی