خانما تو ۱۳هفته جنسیت معلوم میشه ؟؟

۱۱ پاسخ

من دیروز رفتم دکتر گفت بچه چندمه گفتم اولمه منم نپرسیدم بچه دختره یاپسره دکترگفت بچت پسره حتی احتمال هم ندادکه بعد دخترشه گفت بدنش دید داره

عزیزم تو آنتی به من گفت دختره
17 هفته هم رفتم انومالی اونم گفت دختره

منکه سر دخترم رفتم ۱۲هفته ام بودم گفت ۹۰درصد دختر همونم شد
این یکیم گفت ۱۰۰ب بالا پسره که آنومالی نرفتم ببینم اما اکثرا درسته اگه پیش دکتر کار بلد بری

اگه دکتر خوبی بری اره

بله


من ۱۲ هفته. بهم گفتن

سونو دی دقیقه

بله میشه برای منم گفت

اره

اگه جای معتبر بری آره من ۱۱ هفته و ۵ روز رفتم انتی و جنسیت رو صددرصد گف

نه فک نکنم بعد ۱۵ هفته برو

معمولا دقیق نیس

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته شانزدهم بارداری
مامان امیر محمد مامان امیر محمد هفته هجدهم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان معجزه خداوند مامان معجزه خداوند هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نایف مامان نایف هفته دوازدهم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری