من دیروز رفتم دکتر گفت بچه چندمه گفتم اولمه منم نپرسیدم بچه دختره یاپسره دکترگفت بچت پسره حتی احتمال هم ندادکه بعد دخترشه گفت بدنش دید داره
عزیزم تو آنتی به من گفت دختره
17 هفته هم رفتم انومالی اونم گفت دختره
منکه سر دخترم رفتم ۱۲هفته ام بودم گفت ۹۰درصد دختر همونم شد
این یکیم گفت ۱۰۰ب بالا پسره که آنومالی نرفتم ببینم اما اکثرا درسته اگه پیش دکتر کار بلد بری
اگه دکتر خوبی بری اره
بله
من ۱۲ هفته. بهم گفتن
سونو دی دقیقه
بله میشه برای منم گفت
اره
اگه جای معتبر بری آره من ۱۱ هفته و ۵ روز رفتم انتی و جنسیت رو صددرصد گف
نه فک نکنم بعد ۱۵ هفته برو
معمولا دقیق نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.