۱۴ پاسخ

من آی یو آی کردم دوقلو شدن

عزیزم دوقلویی خیلی سخته ناشکری نیستا قربون خدا برم شکر بابت همه چی ولی من نابودم خیلی خستگی داره

IVF کردم

قرص فمارا

به نام خدا اول ژن دوم آی وی اف

ژن دوقلویی از مادربزرگ اونم به طور طبیعی طبیعی

من طبیعی شد

بسم الله الرحمن الرحیم.زدن امپول ضد بارداری 😂😂😂😂

من با رژیم دکتر حیدری

هیچی خدا خودش داده

ای وی اف

من آی وی اف کردم

هیچی همینجوری من حتی ناراحت شدم دوقلو شدن بارداری اولم یکی میخواستم دیگه الان دارم کنار میام

من که کارخاصی نکردم خدا داد خودشم گرفت

سوال های مرتبط