مامانا میخواین تجربم از زایمان طبیعی بگم ؟؟؟😁🥰

تصویر
۸ پاسخ

ایول بهت واقعا
من هیچوقته هیچوقت نمیتونم قدرت زایمان طبیعی رو داشته باشم

دختر قوی من😍

حالامیگی خوبه بعدگشادمیشی مثل غار😮‍💨

من درد طبیعی کشیدم چون سزارین دوس نداشتم ولی چون اول کیسه ابم پاره شده بود زیاد وقت نداشتم منو بردن سزارین همیشه حسرت میخورم چرا کارم به سزارین خورد شکم گنده زیر شکم بیحس رابطه ی پردرد کمردرد خستگی زود هنگام.درد کشیدم نتونستم طبیعی،بزام

من سزارین اجباری بودم فک میکنم طبیعی خیلی درد اور تر باشه

آرهه گلم
من که تا 7 سانت رسیدم کیسه آبم و که زدن بچه مدفوع کرده بود سزارین اورژانسی شدم دلم طبیعی میخواست🫠

میدونم که واقعا دردناک بوده آفرین که از پسش بر اومدی🫶🏼
بگو عزیزم

ارهههه

سوال های مرتبط

مامان شاهان و شاهرخ💕 مامان شاهان و شاهرخ💕 ۱ سالگی