عزیزم تاپینگ قبلیتون که جوابشو گذاشتی یکی از قل ها دختره یکی پسر
قل دختر وزنش کمتره خب یه چیز طبیعی چون دختر ظریف تر و کوچیک تر از پسره بعدشم قرار نیست همه جنین ها وزنشون یکی باشه
اینقدر استرس الکی اصلا خوب نیست
کاش برا منم ۳۵ بود
وقتی دوقلو داری نصف میشه من وزن بچم ۲۹۰ بود گفت خوبه همه چی نرماله
من سیروکسم 33بود گفت خوبه
نگران نباش عزیزم سرویکس من ۳۱ بود دکتر گفت بالای ۳۰ خوبه
آره خوبه رعایت کن پائینترنیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.