۷ پاسخ

من 172و171

جنسیتشون چیه عزیزم

ای جان من چند روز دیگه نوبت دارم ببینم چقدرن

واسه من ۲۴۵ گرم بود توی آنومالی 🐣

آره خوبه عزیزم
جنسیتشون چیشد آخر ؟

اره خوبه

دو قلو هستن عزیزم؟
آره خوبن ما شاء الله 🥰

سوال های مرتبط

مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🌰🍫 مامان فندق🌰🍫 هفته سی‌وششم بارداری