۱۳ پاسخ

واسه من ۱۸ هفته ۲۳۰

نگران نباش گلم
جنین هفته های اخر وزن میگیره
من ۱۷هفته رفتم ۲۶۰گرم بود
دیگه نرفتم تا مونده اینماه برم سونو رشد

من ۲۴۶بود

من ۱۸ هفته ۲۱۸ گرم بود این ی وزن منطقیه ۴۰۰ زیاده

۱۷هفته و شیش روز، ۲۱۲گرم

منم ۱۸هفته و ۲روز ۲۲۰ گرم بود
خوبه میاد دنیا وزن میگیره خدا کنه به سلامتی دنیا بیان

برا من ۱۷هفته ۶روز ۲۵۰گرم بود من ۴۰۰ندیدم کسی بگه

من انومالی ۱۸ هفته وزنش ۱۹۷ گرم بود
الان سونو رشد رفتم ۳۰ هفته ۱۵۰۰ بود دکتر گفت خوبه
وزن ازهفته ۳۰ به بعد مهمه

دختر بزرگم ۲۱۰ گرم بود

مال من ۲۳۰ گرم

من دخترم بزرگم 250 گرم بود اینم که هنوز نرفتم انومالی

ن برامنم ۱۸ هفته ۶ روز ۲۶۰ بود

خوبه نورمال واسه کن ۲۲۰ بود
۴۰۰ دیگه خیلی زیاده خیلی کم پیدا میشه اینجوری

سوال های مرتبط

مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد