۷ پاسخ

ما همیشه آخر حموم اب بازی میکنیم

تو حموم تو وان براش میذارم بازی میکنه

اره😁
هوا گرم بود بردمش تو تراس
نتیجش شد سرما خوردگی الان داره پلارژین میخوره😑

من میبرمش حموم خودش بازی میکنه تو وان

اره برم رو تراس

تو وان حموم میزارم آب بازی میکنه

نه فعلا امتحان نکردم

سوال های مرتبط

مامان آرتا کوچولو مامان آرتا کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی