برامن ی سانت بازه الان ولی کلا لکه بینی نداشتم فقط احساس فشار روی مثانه و واژن داشتم
بعضیا اولین نشونه زایمانشون لکه و خونریزیه
بغصیا درد دارن فقط
بعضیا کیسه آبشون میترکه
من دوستم لکه بینی داشت و درد رفت زایشگاه معاینش کردن گفتن اره باز شده و بعد معاینه به خونریزی افتاد
ولی برای من درد و لکه نداشتم رفتم سونو گفت باز شده
ممکنه .من تو ترشحاتم رگه خونی دیدم رفتم زایشگاه و دهانه رحمم باز شده بود حتی سرکلاژم بودم
من لکه ندارم
بازهم شده از الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.