اگر دهانه رحم باز شده باشه لکه میبینه؟؟؟

۵ پاسخ

برامن ی سانت بازه الان ولی کلا لکه بینی نداشتم فقط احساس فشار روی مثانه و واژن داشتم

بعضیا اولین نشونه زایمانشون لکه و خونریزیه
بغصیا درد دارن فقط
بعضیا کیسه آبشون میترکه

من دوستم لکه بینی داشت و درد رفت زایشگاه معاینش کردن گفتن اره باز شده و بعد معاینه به خونریزی افتاد

ولی برای من درد و لکه نداشتم رفتم سونو گفت باز شده

ممکنه .من تو ترشحاتم رگه خونی دیدم رفتم زایشگاه و دهانه رحمم باز شده بود حتی سرکلاژم بودم

من لکه ندارم
بازهم شده از الان

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان روزهای ابتدایی تولد