۱۶ پاسخ

مهوا واقعا حس خیلی خوبی داره
مهوا جان🥹

لنا

مهواا

من مهوا خیلی دوس دارم میگفتم بچم دختر بشه مهوا میزارم انگار ناز داره لطیفه

لناااا

من جفتشو دوس دارم واقعا نميتونم بگم كدوم بهتره😐

لنا شیک تره بین المللی هم هس

من اسم دخترم و لنا گذاشتم 😍

لنا

من مهوا رو بیشتر دوست دارم لنا به نظرم خیلی خالی میاد

مهوا یجورایی ناز داره و لطیف تره🦢🍃
لنا خوش آهنگ و شیکه🪐☁️

لنا قشنگه
منم اسم دخترم رو گذاشتم نیلای🤭

لنا😍🥹

لنا قشنگ

لنا.

به نظر من لنا

سوال های مرتبط