۵ پاسخ

بچت پسره یادختر؟
بچه من پسره الان۳۳هفته هستم آمپول ریه هم زدم میگن باوجود آمپول ک زدی اگه احیانا بچه دنیا بیاد بازمیره تو دستگاه چون پسر ریش دیر تشکیل میشه

۱۲ ساعت بعدش بچه دنیا بیاد مشکلی نداره ...من خودم زدم ۲تا

عزیزم امپول ریه برای تشکیل شدن ریه نیس
برای التهاب ریه س
وگرنه تو تشکیل شدن ریه تاثیری نداره

و خیلی دکترا هم تاکید نمیکنن برای زدنش فقط در موارد اورژانسی فقط تو کشور ما که برای همه جدیدا میخوام بزنن چون سلامتی جنین براشون مهم نیس
تو خود کشور سازندش رتبه c داره یعنی خود اون امپولم یه سری عوارض داره

من با اینکه استراحت مطلق بودم و همه دور بریام میترسوندن منو که بزنم
نزدم دکترمم نزد گفت فقط استراحت کن

فرقی نمیکنه
حتی ممکنه چند ساعت قبل عمل بزنن

کلا دو هفته تاثیر داره...دیگه تو همون دو هفته احتمالا

سوال های مرتبط