نه ساعت خاصی نداره مهم کالری مصرفیته.
میتونی در کنارش برای بهتر نتیجه گرفتن فستینگ بگیری ۸ ساعت وقت داری کالریتو بخوری ۱۶ ساعت فقط اب و چای بدون قند و کالری بخوری
من خودم اینطوریم که اگه صبح زود بیدار بشم همش گشنمه تا تایم ناهار دوسه باری باید ناخونک بزنم
مهم نیست
کالری دریافتیته که مهمه
زودتربایدبیداربشی ک متیجه گرفتی رژیمت چیه چقدرشده من بابرنامه زیره کالری هرچی ک میخورم مینویسم نوشته از۷تا۸ونیم بهترین زمان صبحانه است من امروزروزدومم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.