#گهواره#نوزاد#شیرخشک

تصویر
۴ پاسخ

نه ساعت خاصی نداره مهم کالری مصرفیته.
میتونی در کنارش برای بهتر نتیجه گرفتن فستینگ بگیری ۸ ساعت وقت داری کالریتو بخوری ۱۶ ساعت فقط اب و چای بدون قند و کالری بخوری

من خودم اینطوریم که اگه صبح زود بیدار بشم همش گشنمه تا تایم ناهار دوسه باری باید ناخونک بزنم

مهم نیست
کالری دریافتیته که مهمه

زودتربایدبیداربشی ک متیجه گرفتی رژیمت چیه چقدرشده من بابرنامه زیره کالری هرچی ک میخورم مینویسم نوشته از۷تا۸ونیم بهترین زمان صبحانه است من امروزروزدومم

سوال های مرتبط