خانما بچم تو هفته ۳۷ بریچه از چند هفتع دور میخوره سفالیک میشه؟؟

۳ پاسخ

اگ تا ۳۸ نچرخید دیگ نمیچرخه

معمولا۳۶ به بعد ولی خب حتما با ماما یا دکتر مشورت کنید اگر طبیعی میخاید بیارید

دکترت نگفته سزارین؟احتمالا تا الان باید میچرخیده

سوال های مرتبط

مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی