۳ پاسخ

من پرسیدم از دکترم گفت بستگی به پوست داره. بعضیا پوستشون جوریه ممکنه جوش نخوره بخیه وا شه

طبیعی کلا جذبی میزنن دیگه

واس من سزارین اولم کلا جذبی بود دوس دلرم این یکیم‌جذبی باشه

سوال های مرتبط