۱۴ پاسخ

خیلی قشنگن عکسا

زیباست مبارکش باشه☺️💖

خیلی قشنگه❤️

کدوم آتلیه بردی عزیزم شمارش رو داری بدی،؟

رهاجونم میتونم بپرسم شما کجای قم هستین البته اگ دوس دارین جواب بده

ای ننه مبارکش باشع😘

😍😍😍
دختر منم داره با پتوش زن‌داداشم بافته

مبارکش باشه عزیزم

و این

تصویر

اینم یکی دیگه

تصویر

لباس خودشه؟

چه قدر زیبا 😍 بقیه عکساشم بذار ببینیم

مبارکه عزیزم لباس خودت باید ببری یا اونجا میدن؟؟؟

لباس خودتون بردید ؟؟

سوال های مرتبط

مامان نیکان جانم مامان نیکان جانم ۱۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی
مامان سلنا کوچولو 💕 مامان سلنا کوچولو 💕 ۱۵ ماهگی