خیلی قشنگن عکسا
زیباست مبارکش باشه☺️💖
خیلی قشنگه❤️
کدوم آتلیه بردی عزیزم شمارش رو داری بدی،؟
رهاجونم میتونم بپرسم شما کجای قم هستین البته اگ دوس دارین جواب بده
ای ننه مبارکش باشع😘
😍😍😍
دختر منم داره با پتوش زنداداشم بافته
مبارکش باشه عزیزم
و این
اینم یکی دیگه
لباس خودشه؟
چه قدر زیبا 😍 بقیه عکساشم بذار ببینیم
مبارکه عزیزم لباس خودت باید ببری یا اونجا میدن؟؟؟
لباس خودتون بردید ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.