۸ پاسخ

ببینید دکترا الان برای اینکه یه پولی تلکه کنن اسم اختیار رو میذارن که یه پول دستمزد بیشتر بگیرن ، وگرنه تا چند ساله پیش توی ایران سزارین اختیاری بود...
الان پزشک من میدونه و مطمئنه من سزارین اجباریم و حتی میتونم برم نامه بگیرم چون چند ساله پیش عمل معده و بعدش ابدومینو کردم ولی میگه یه هزینه جدا باید بدی برای شکم اول میخوای سزارین بشی😐

سلام عزیزم میگم شما نوبت های سونوگرافیتون رو چطور پیش دکتر اسدی فیکس میکردین؟

تا دوسه سال پیش سزارین اجباری بود اماالان دیگه فک نکنم.ینی اگه شرایط طبیعی داشته باشن فک کنم طبیعی باید بیارن

چرا اختیاری من ک ای وی اف ب امید سزارین اجباری ام

دکترم به من گف سزارین اجباری هستی.بااینکه مشکلی ندارم تو بارداریم.گف شما ای وی افیا استرسی هستین پس سزارین بهتره

سزارین اختیاری
ای و‌ی اف ربطی ندارع ‌ک‌بخای سز‌اجباری بشی

ربطی نداره

ربطی نداره ک وقتی مشکلی نداشته باشی

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وچهارم بارداری