مامانا برای سونوی انتی باید از چن روز قبل نوبت بگیریم؟
یا نیازی نیس؟

۷ پاسخ

هرچقدر جای معتبرتری بخوای بری ، خب شلوغ تره و نوبت شونم پر تر
پس زودتر
من دو هفته قبل نوبت گرفتم

بستگی به جایی که میری داره

من نوبت نگرفتم همینجوری دکتر بهم گفت منم رفتم

نیازی نیس اگه خواستی معطل نشی زودتر وقت
بگیر مثلا دیروزش وقت بگیر برای فردا اولین
نفر باشی

بستگی ب جایی ک میخوای بری داره من دو سه هفته قبل نوبت گرفتم جایی که معرفی شده بود بهم خیلی شلوغ بود

نوبت ک حتما نیازه گلم
هرچقدر زودتر نوبت بگیری بهتره
من از الان نوبت گرفتم خیالم راحت باشه
بعضی مراکز بهت میگن دو هفته زودتر بزنگ
بستگی به مرکز سونوگرافیت داره

باید نوبت بگیری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حبه قندم🥹🍬 مامان حبه قندم🥹🍬 هفته سی‌ودوم بارداری