مامانا سونو انتی نوبت گرفتم ۴۵۰۰
شما ها چقدر هزینه کردین؟

۱۴ پاسخ

7200ناقابل

برا من سنو پنج میلون دویست ازمایشش هم ۱۸۰۰

۷ تومن ناقابل😑

دهم فروردین رفتم دو میلیون و شصت تومن بود

5.100

1600سنو انتی
1750 ازمایشم شد با بیمه تامین اجتماعی

۱۷۰۰ شد سرویکس نداشتم
آزمایش هم ۴ تومن

یا خداااااااااااا چقدر زیاد

با بیمه تامین اجتماعی اسفند ماه رفتم ۸۵۰

۲ تومن

۶۹۰۰
چون همه چی‌رو دکترم گفته بود اندازه بگیره

من ۴۱۰۰ دادم
آزمایش هم ۶۰۰

۲۶۰۰

۲۵۰۰
سرویکسمم اندازه گرفت

سوال های مرتبط

مامان عسلچی😍😍😘😘 مامان عسلچی😍😍😘😘 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙پسمل تُپُلی💙 مامان 💙پسمل تُپُلی💙 ۳ ماهگی
مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ام بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان امیرحسین ❣️ مامان امیرحسین ❣️ هفته نوزدهم بارداری