7200ناقابل
برا من سنو پنج میلون دویست ازمایشش هم ۱۸۰۰
۷ تومن ناقابل😑
دهم فروردین رفتم دو میلیون و شصت تومن بود
5.100
1600سنو انتی
1750 ازمایشم شد با بیمه تامین اجتماعی
۱۷۰۰ شد سرویکس نداشتم
آزمایش هم ۴ تومن
یا خداااااااااااا چقدر زیاد
با بیمه تامین اجتماعی اسفند ماه رفتم ۸۵۰
۲ تومن
۶۹۰۰
چون همه چیرو دکترم گفته بود اندازه بگیره
من ۴۱۰۰ دادم
آزمایش هم ۶۰۰
۲۶۰۰
۲۵۰۰
سرویکسمم اندازه گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.