بیمارستانی صفرتا3ماه بگیر واسه لباس نوزادی اصن زیاد نگیر چون ب سرعت کوچیک و غیرقابل استفاده میشن
اگر جثه بچه بزرگ باشه شاید لازم باشه ولی سایز یک احتمالا از دو ماه سه ماه استفاده میشه
اره به نظرم پنج تیکه بگیر دو تا
دو تا هم بلوز و شلوار و زیر دکمه جدا بگیر
بنظرم ۵تیکه بگیر چندتا بگیر ۱۹تیکه ها ارزش ندارن الکی چیزای چرت توشه ولی۵تیکه ها باز همش قابل استفاده هست
پنج تیکه سایز ۱برا بیمارستان بگیر اون ۲۵تیکه چیزای الکی و بدرد نخور زیاد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.