۲ پاسخ

این کلاه پسرمه بنظرم اسپرته. خیلی نانازیه

تصویر

کلاه تابستونه؟من دخترم رو سیسمونیش داره دوتا ولی متاسفانه اصلا نمیزارن سرش کنم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۳ سالگی