موهای دخترتون چجوری می‌بندید ایده بدین

۴ پاسخ

دم اسبی،
خرگوشی چند مدل،
یکی بالا ببندم زیرش باز باشه
باز باشه تل بزنم
دوتا بالا از بغل گوشش جم کنم ببرم بالا ببرندم و زیرش بلز باشه

موهاش کوتاه کردم چون نع میزاشت شونه کنم نع گیر یا چیزی بزنم همیچنین برای شستن جیغ وگریه منم کوتاه میکنم فعلا

من عااااشقه گوجه کردن موهاشم🥺

عمرموندن گیره گل سریاکش توموهاش۵دقیقه ام نیس

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۳ سالگی
مامان شهریاروشهرزاد مامان شهریاروشهرزاد ۲ سالگی
مامان آرینا آریایی مامان آرینا آریایی ۳ سالگی