پسر منم ۲۷۵۰ به دنیا اومد،چهل روزش که شد۴ کیلو بود ،بهداشت میگفت خوبه،هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک
خوبه عزیزم
من تجربه ندارم بهداشت میبریش؟اونا میتونن کمک کنن بیشتر میتونن راهنماییت کنن
عالی وزن گرفته ماشالله چی بهش میدی شیر خشک پسر من ۳ودویست بود یک ماهگیش شد چهارو دویست
وزنش خوبه عالیه
شیر خودتو میخوره عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.