شما ب بچهاتون مولتی ویتامین میدیذ؟

۱۶ پاسخ

دکترش گفت بعد از دو سالگی دیگه نیازی به قطره آهن و مولتی ویتامین نیست

ن دوسالگی دکترش گف اهن بده هفته ای دوبار و ویتامین D

اره ندادم دوهفته اشتها نداشت دوباره دادم

من قطع نکردم

ن نمیدم

من میدم چون خوب غذا نمیخوره اهنشم کمه

من دیروزبهداشت بردم دخترمو گفت تادوسال ونیم ادامه بده

نمیدم از دو سالگی

دکتر دختر من مولتی و آهن رو قطع کرد فقط ویتامین دی داده

بله
سانستول

بله مرتب هرروز

من همیشه میدم حتی یه روز هم‌یادم نمیره. چون بدغذاست میگم حداقل جبران بشه

بعد دوسالگی ندادم
ازمایش چکاب نبردم هنوز

ن ندادم والا از وقتی دندوناش خراب شد دیگ ندادم

بله ۳روز در هفته مولتی ۳روز هم اهن

اره میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان گل پسری👼💙🧿 مامان گل پسری👼💙🧿 ۲ سالگی
مامان دخترکوچولو مامان دخترکوچولو ۳ سالگی