مامانا لکه بینی دارم چکارکنممممم توروخداراهنمایی کنید

۱۱ پاسخ

برو دکتر سریع خطرناکه

شیاف اکتوژست بگیر هر۱۲ ساعت بذار
استراحت مطلق کن تا خوب شی
نترس تو ۶ ماه بذبعد لک بینی خفیف گاهی پیش میاد طبیعیه

برو بیمارستان

به نظرم سر خود شیاف شروع نکن برو بیمارستان

اگه رابطه داشتی ممکنه از رابطه باشه
شیاف بزار برو دکتر

عادی نیست شیاف بزار اگه قطع نشد برو بیمارستان

اگر از ۱ قطره کمتره شیاف بزن اگر با درده و زیاده برو دکتر
جفتت پایین نیس

پروژسترون ا داروخونه بگیر همین الان استفاده کن

شیاف میذاری؟نگران نباش شاید بچه بزرگتر شده برا همون لک افتادی اگه نشد شنبه برو پیش دکترت

برو به دکترت بگو احتمال زیاد برات شیاف پروژسترون می‌نویسه

خونه یا قهوه ایه؟؟

سوال های مرتبط

مامان دختری مامان دختری ۱۲ ماهگی