۴ پاسخ

کارسنگین کردی یه هو اینجوری شدی

برید بلوک زایمان بیمارستانی که پزشک خودتون هستند پذیرش می کنند و هر ساعتی باشه با پزشک تماس میگیرند

برو اورژانس زایشگاه شاید باید سرکلاژ شی..صبر نکن تا فردا..کجای تهرانی؟؟

به دکترت اطلاع بده

سوال های مرتبط

مامان نینی❤️ مامان نینی❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری