۲ پاسخ

پن تو سوپ میریزم،صبونه هم با اب بزار بپزه،وسطای پخت بهش سیب گلابی بزن بعد پوره کن

اتمیل میتونی درست کنی
من‌توی سوپ دخترمم‌میریزم

سوال های مرتبط