خوبه عزیزم برای دختر عالیه
خوبه عزیزم نرماله نرماله
مگر اینکه خودت بچه تپل بخای وگرنه نرماله و عالیه
اگه دوبرابر وزنی که موقع تولد بود باشه
خوبه
من پ۱سرم ۴ماه و ۲۲ روزه وزنش ۶۳۰۰ خیلی ناراحتم همینجوری وزنش کم بود ۲هفته هم هست خوب سینه رو ننیگیره بدتر استپ وزنی کرده
وزن ۴ ماهگی باید دو برابر وزن تولد باشه
نرماله نه زیاده نه کم
خوبه عزیزم خیلی خوبه
نگران نباش
خیلی عالی دختر من تو شش ماه پنچ هشصد بود😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.