وزن تو 4 ماه تمام 6200 اصلا خوب نیست درسته؟

۸ پاسخ

خوبه عزیزم برای دختر عالیه

خوبه عزیزم نرماله نرماله
مگر اینکه خودت بچه تپل بخای وگرنه نرماله و عالیه

اگه دو‌برابر وزنی که موقع تولد بود باشه
خوبه

من پ۱سرم ۴ماه و ۲۲ روزه وزنش ۶۳۰۰ خیلی ناراحتم همینجوری وزنش کم بود ۲هفته هم هست خوب سینه رو ننیگیره بدتر استپ وزنی کرده

وزن ۴ ماهگی باید دو برابر وزن تولد باشه

نرماله نه زیاده نه کم

خوبه عزیزم خیلی خوبه

نگران نباش

خیلی عالی دختر من تو شش ماه پنچ هشصد بود😐

سوال های مرتبط

مامان یاسمن مامان یاسمن ۱۴ ماهگی