۱۷ پاسخ

نه😁
کی حوصله داره من به چند دقیقه میگرم زد ک زد نزد میزارم سر جاش

اوایل تا ماه دوم ده دقیقه کامل می موندم
ولی الان زودتر می زنه

تقریبا رفلاکس داره میزارمش زمین شیر میاد تو حلقش دوش راستم و آرنجم درد میکنه همش

اره🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

اره چون اگه بالا بیاره ۱ ساعت باید تمیزش کنم پس آروغ گرفتن خیلی بهتره😅

نه خیلی عذاب وجدان دارم

من روز میگیرم شب خوابه چن دیقه میزارم رو شونم شیرش پایین رفت ب پهلو میزارمش

منم سعی میکنم بگیرم آروغشو ولی نزدنی ب پهلو میخوابونمش

من هنوزم بعد هر بار شیر دادن اروغشو میگیرم

بله

اره شایدم نیم ساعت

من آره دیگه پا و کمرم نمونده برام
چون نگیرم بالا میاره

خداروشکر دختر من زود آروغ میزنه

من منتظر نمیمونم فقط شب که میخواد بخوابه آروغش میکشم

😂من نه نهایتش 5دقیقه اروغ نزد میزاشتمش ب پهلو خودش میزد دیگه بیشتر وقتا هم نمیزد

من ک نمیگیرم

اصلا.

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی