نه😁
کی حوصله داره من به چند دقیقه میگرم زد ک زد نزد میزارم سر جاش
اوایل تا ماه دوم ده دقیقه کامل می موندم
ولی الان زودتر می زنه
تقریبا رفلاکس داره میزارمش زمین شیر میاد تو حلقش دوش راستم و آرنجم درد میکنه همش
اره🤦🏻♀️🤦🏻♀️
اره چون اگه بالا بیاره ۱ ساعت باید تمیزش کنم پس آروغ گرفتن خیلی بهتره😅
نه خیلی عذاب وجدان دارم
من روز میگیرم شب خوابه چن دیقه میزارم رو شونم شیرش پایین رفت ب پهلو میزارمش
منم سعی میکنم بگیرم آروغشو ولی نزدنی ب پهلو میخوابونمش
من هنوزم بعد هر بار شیر دادن اروغشو میگیرم
بله
اره شایدم نیم ساعت
من آره دیگه پا و کمرم نمونده برام
چون نگیرم بالا میاره
خداروشکر دختر من زود آروغ میزنه
من منتظر نمیمونم فقط شب که میخواد بخوابه آروغش میکشم
😂من نه نهایتش 5دقیقه اروغ نزد میزاشتمش ب پهلو خودش میزد دیگه بیشتر وقتا هم نمیزد
من ک نمیگیرم
اصلا.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.