ما شکم دومی هستیم تکوناش برامون آشناعه سریع متوجه میشیم
منم شکم دوممه و خلفیه متوجهش میشم .مخصوصا وقتی یه چیز شیرین میخورم
آره عزیزم تو بارداری دوم زودتر متوجه میشن 😍
برای بارداری اول زوده
راستی اگه هنوز اسم نینی جان رو امتخاب نکردی، من اسمهایی که هر روز سرچ میکنم همه رو تو یه کانال بله میذارم با معنی و ریشه اسم
تا الان کلی اسم جمع کردم هر روزم که سرچ میکنم کلی اسم بهش اضافه میکنم
چون دیدم اینجا خیلی از مامانا میگن پیشنهاد اسم بدین فکر کردم شاید به بقیه مامانا کمکی بکنه
اگه دوس داشتی میتونی عضو شی و هر روز اسم ها رو ببینی
انشالا نینیت رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال بله
@nininaam
واییی خیلی خوبه منم از ۱۲ هفته فهمیدم
من هنور هیچی حس نمیکنم
منم خیلی زود حرکات نی نی رو متوجه شدم
اره خودشه منم از ۱۴ هفته فهمیدم انگار حباب میترکه 😍
من جفتم قدامیه فونداله. جدیدا حس میکنم زیرنافم یه چیزی آروم تکون میخوره و میبینم یکم باد کرده اون قسمت بعد چندثانیه میره. نمیدونم خودشه یانه. براشما چجوریه؟
منم از 14هفته متوجه شدم و از هفته 18قشگ ضربه هاش شکممو تکون میداد، یکی زود متوجه میشه یکی دیر
منم شکم دومم از سیزده هفته فهمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.