۸ پاسخ

پدروپسر عاشق یکی شدن

بد نیست
دختره برا اینکه ا بابای پسره انتقام بگیره میخاد کاری کنه پسره عاشقش شه ولی خب نهایتا خودشم عاشق پسره میشه

کجا نگاه میکنی ؟ فیلمو یا روبیکا

اره خیلی خوبه

اره من خوشم میادش..خب از اول ببین ۵,۶تا قسمت اومده فعلا..جمعه ها میادش..

گلسنگ و بدنام خوبن..بی عاطفم بد نیس...یه دونه دیگم اومده راجب جاسوسی و اسراعیل و ایناس اسمش یادم نیس اونم خوبه

قشنگه با بی عاطفه ،فعلا ازگلسنگ بیشتر خوشم میاد،دقت کردیدتوفیلمای ایرانی هم خیانت درخیانته

قشنگه عاشقانه اس،بی عاطفه از اون بهتره

سوال های مرتبط