پدروپسر عاشق یکی شدن
بد نیست
دختره برا اینکه ا بابای پسره انتقام بگیره میخاد کاری کنه پسره عاشقش شه ولی خب نهایتا خودشم عاشق پسره میشه
کجا نگاه میکنی ؟ فیلمو یا روبیکا
اره خیلی خوبه
اره من خوشم میادش..خب از اول ببین ۵,۶تا قسمت اومده فعلا..جمعه ها میادش..
گلسنگ و بدنام خوبن..بی عاطفم بد نیس...یه دونه دیگم اومده راجب جاسوسی و اسراعیل و ایناس اسمش یادم نیس اونم خوبه
قشنگه با بی عاطفه ،فعلا ازگلسنگ بیشتر خوشم میاد،دقت کردیدتوفیلمای ایرانی هم خیانت درخیانته
قشنگه عاشقانه اس،بی عاطفه از اون بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.