بچم اصلا زردی نگرفت
30دیگه خوب شده بود
تا ۵۰ روز
هنوز داره.دکترش میگه تا ۳ ماه ممکنه باشه بعدگفت گروه خونیت چیه گفتم O مثبت بچم B مثبت. گفت گروه خونیای O خصوصا بچه های دختر (چون پسرا ختنه میکنن زردیشون میره) تا ۴ ماه هم حتی امکان داره باشه
براش دارو نوشت کپسول و تو اب حل میکنم میدم بهش
دوهفته پیش ۱۰ بود پری روز ۷/۷
شکرخدا تازه داره میادپایین
از روز سوم تولدش ۱۰ بود
تا ی ماه. ۴۰ روز
من که هنوز یکم مونده دکترش گفت کم کم رفع میشه
تا ۴۰ میره
تا ۴۰ روزم بود
سلام ا ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.