۱۳ پاسخ

بادکنکارو بالا پایین بچسبون همشون تو ی سطحن
بقیش عالی شده

عالیه .تولد گل پسری هم مبارکه🥰🥰

بادکنکا رو اینجوری بزنی قشنگتر میشه ها

تصویر

جای بادبارکا و صندلیو عوض کنی بهتر نمیشع

به پارچه سفیده یه اتو بزن صاف بشه عکسات قشنگ تر میشن

قشنگه
ببخشید عزیزم پارچه ای که بع دیوار زدید جنسش چیه؟
وچندمتر برا دیوار گرفتید؟

خوشگله خیلی فقط پارچه پشتشو صاف کن تو عکس بد نشه

افرین خیلی هم قشنگ شد
منم خودم درست میکنم
فقط بادکنک هارو یکم پایین تر بیار
بزار تو عکس مشخص بشن

خوشگله فقط پارچه سفید صافتر نمیشد بزنی؟

رو‌میزی سفید خالی باشه اسپرت تر میشه

تصویر

یه ریسه مثلثی هم درست کن و کلاه بوقی

همه چیش خوبه عزیزم خیلی بامزه شده

خشگله مبارک

سوال های مرتبط