آزامایش غرباگری کی باید گرفت؟
#بارداری

۲ پاسخ

غربالگری دوم رو میگی هرچه زودتر بده تا ۱۸ هفته بنظرم

آزمایش غربالگری رو همون روزی که میری سونو باید بدی هر دوتا هم توی ۱۲یا ۱۳هفته بری

سوال های مرتبط

مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی