حرکت بچه پایین باشه یعنی اومده پایین؟😣

۴ پاسخ

منم همش پایین حس میکنم بعضی وقتا میاد بالا از دکتر پرسیدم گفت طبیعی کلا بعضی وقتا پایین باشه

حتما بریچه با پاش میزنه

حتما بریچ

برا من از اولش همون زیر و دور و بر ناف بود هنوزم اونجاس ک🙂

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد