۴ پاسخ

پسر منم نمیخوره با هزارتا کلک میدم یا خوابه خیلی خسته شدم الان نژدیک یه ماهه اینجوریه بخاطز چیه اخه🫠🫠🫠

چرا اعتصاب میکنن؟

من رد دادم دیگه بیشتر از دوماهه اعتصاب کرده ریده به روحم

خخخخ.خیلی خسته کلافه اوایل گریه میکردم الان تو خواب شیر میدم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا خانوم🥰 مامان پرنسا خانوم🥰 ۸ ماهگی