خانما پد سینه بگیرم خوبه یا نه

۷ پاسخ

اره خوبه لباست کثیف نمیشه

اگ شیر داشته باشی اره
من خریدم اصلا استفاده نکردم
لباسام اصلا خیس نمیشدن
صبر کن اگ دیدی نیاره بعد بخر

من که مرتب استفاده میکنم بدیش اینه چسباش ضعیفن کنده میشن برا من فیلیپس اونته

منم خریدم ولی حالا عجله نکن ،چون خودمم تا روز سوم شیرم خیلی کم بود بعد اون نیاز شد پد سینه بگیرم .ببین اگه برا شکا هم لازم شد خرید کن

من خریدم آره خوبه

اره مامانم اینا خریدن میگن لازمه

من می‌پرسیدم قبلا بهم گفتن نخر اگر نیاز شد بخر

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی